KELUHAN KAKITANGAN KERAJAAN DIDENGARI OLEH PM "GEMBIRAKAN" SEMUA PIHAK

Datuk Seri Najib Tun Razak berharap langkah kerajaan memansuhkan skim Saraan Baru Perkhidmatan Awam (SBPA), yang diumumkan hari ini, akan meredakan rasa tidak puas hati di kalangan 1.4 juta anggota sektor awam.

"Saya harap keputusan ini dapat meredakan ketidakpuasan hati penjawat awam pelbagai peringkat. Bagi isu-isu lain yang berkaitan perkhidmatan dan skim perkhidmatan, perkara ini akan dikaji oleh suruhanjaya yang diumumkan tadi," katanya pada Perhimpunan Khas Penjawat Awam di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pagi tadi.SBPA yang diperkenalkan awal tahun ini mengundang keresahan, rasa terkilan dan perasaan tidak puas hati penjawat awam, dan oleh kerana kerajaan semasa adalah kerajaan yang prihatin serta mengenang jasa dan budi, ia mendengar keluh kesah rakyat.
INILAH KERAJAAN YANG TERBAIK MENDENGAR KELUHAN KAKITANGAN AWAM TAPI JANGANLAH "Cuepacs" ASYIK MENEKAN KERAJAAN SELALU ADA ADA SAJA INILAH... ITULAH YANG TAK PUAS HATI PADA KAKITANGANNYA MENGENAI GAJI.TOLONGLAH FIKIR SIKIT "CUEPACS"KERAJAAN BANYAK MEMBANTU DARI SEGI GAJI DAN BERMACAM MACAM LAGI TAPI SATU SAJA SARANAN 1 M UNTUK "CUEPACS"ADALAH DIDALAM KAKITANGAN KERAJAAN SEBILANGAN ADALAH PARTI PEMBANGKANG GAJI NAK TINGGI TAPI MENGUNTUK KERAJAAN DARI BELAKANG...MACAM SIALLLLL KAKITANGAN KERAJAAN SEPERTI INI.CUEPCAS MESTI AMBIL TAHU INI SEMUA JANGAN ASYIK NAK GLAMOUR SAJA. 

Comments

lufithemonkey said…
ape pulak cuepac tekan kerajaan memang benar apa yang dilaksanakan SBPA pincang sangat.. niat PM mulia tp ada beberapa pihat ambik putar alam. gaji kita sedia maklum memang utama untuk meningkat kan motivasi. tp yang menjadi masalah bila sistem sbpa tuh sangat memeningkan kepala. ada yang naik 8 ringgit ada naik 10 ringgit then peratusan kenaikan pun tidak pasti mcm mane. sorry aku sokong tindakan PM batalkan SBPA n upgrade kan SSM lg elok yang kutuk cuepac tu akutak sokong kalau tak cuepac bersuara mereka yang sebagai pelaksana nih akan jd hamba abdi lah kepada pegawai atasan. kene ingat kepakaran golongan pelaksana jauh lebih tinggi dari mereka yang diatas. ape pun tahniah PM kerana mendengar suara kami ..

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana