JANGAN LAYAN LAH ORANG MACAM NI HATI NYA SUDAH BUSUK....


Kadir didesak mohon maaf.Orang Macam ini memang tidak layak duduk lagi dalam UMNO.Apabila tak dapat sesuatu jawatan dalam apa apa pun...merajuk inilah itulah alasan dan burukkan kerajaan.
Ketua-ketua UMNO Cawangan Kulim Bandar Baharu hari ini menuntut bekas Menteri Penerangan, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir memohon maaf secara terbuka kepada pengundi di kawasan Parlimen tersebut kerana mendakwa Barisan Nasional (BN) menggunakan wang untuk membeli undi pada pilihan raya umum.
Ketua UMNO Cawangan Air Merah yang mewakili kumpulan itu, Mat Saad Osman berkata, sekiranya Abdul Kadir enggan berbuat demikian, mereka mendesaknya mengambil tindakan undang-undang terhadap The Malaysian Insider yang menyiarkan dakwaannya itu.
"Kami bertemu dia (Abdul Kadir) untuk mendapat penjelasan berhubung kenyataannya yang mengaitkan isu pembelian pengundi bernilai antara RM200 dan RM1,000.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana