UMNO nafi terlibat dalam kekecohan Himpunan Hijau...

PAKATAN HARAM MEMANG KAKI BERMASALAH ASYIK TUDUH KEPADA UMNO,SEBELUM PADA ITU IA TUDUH PERKASA...APALAH PAKATAN HARAM INI.BODOH TAK BOLEH FIKIR KER,RAKYAT PENANG MUNGKIN TAK BERPUAS HATI DENGAN PERTADBIRAN KERAJAAN DI PIMPIN OLEH LIM GUAN ENG.BENGGONG!!!!!!
KUALA LUMPUR 28 Feb. — Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor menafikan UMNO terlibat dalam kekecohan Himpunan Hijau di Padang Kota, Pulau Pinang pada Ahad lepas, yang mengakibatkan dua petugas media cedera.
Beliau berkata, sehingga kini, tidak ada laporan polis dibuat yang mendakwa adanya penglibatan UMNO dalam kejadian itu.
"Kalau betul kita (UMNO) terlibat... (Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng) mesti sudah buat laporan polis, tetapi tiada (laporan polis).
"Benda yang tiada, diada-adakan,” katanya pada sidang media majlis penyerahan air mineral kepada program Jelajah Keamanan Wakaf Water4Gaza di Pusat Dagangan Dunia Putra di sini, hari ini. — BERNAMA

Comments

biar said…
setelah kurang mendapat sambutan depa buat ala samseng pulak.Bukan kat PP saja. sejak akhir akhir ini banyak kes gangguan berlaku di seluruh negara.
Menggaggu ceramah orang.Kalau orang setempat tak suka , apa masalahnya.Tentu mereka tak keluar dengar ceramah.
Puak ni cuba nak cari gaduh. Nak buat HURU HARA.
Unknown said…
betul tu asyik menyalahkan umno saja..orang kampung dah tak suka apa nak buat...

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana