Siapa Khalid Samad Nak Ambil Tahu:Dari Mana Dapat Wang Roadshow Dr Hasan Ali

Apa nak sibuk sibuk Wahai si Khalid tentang Roadshow Dr Hasan Ali....Tiada hak untuk bertanya dari mana duit sponsor "JATI".KENAPA KHALID TAK TANYA ANWAR SELALU PERGI OVERSEA DARI MANA DIA DAPAT DUIT ITU...SIBUK TANYA HAL ORANG LAIN,KAN BODOH NAMANYA ITU.Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hasan Ali tidak perlu meminta pihak tertentu mengemukakan bukti apakah benar pertubuhan Jalur Tiga (Jati) ditaja Umno, sebaliknya hanya perlu menjelaskan dari mana beliau mendapatkan wang untuk menggerakkan pertubuhan yang baru ditubuhkan itu.
Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor, Khalid Samad berkata, penjelasan secara terbuka oleh Dr Hasan adalah perlu memandangkan masyarakat sudah mula berfikir dan tertanya-tanya tentang sumber kewangan Jati dan Dr Hasan sendiri.SEDAR SIKIT KHALID INI ADALAH PENGGAL TERAKHIR BUAT KHALID MENJADI AHLI PARLIMEN PAS DI SHAH ALAM...JANGAN NAK MIMPI LAGI UNTUK WAKIL RAKYAT,RAKYAT SHAH ALAM SUDAH MELUAT DENGAN MAINAN SI KHALID YANG BERGAYA ALA BLUETOOTH INI.
Dr Hasan memberi masa tiga hari terutama kepada pemimpin PAS yang dilihat tergugat dengan Jati tampil dengan bukti yang dapat mengaitkan Jati ditaja Umno.
Dalam pada itu, Khalid turut mengulas kenyataan Dr Hasan yang tidak menolak dakwaan asas perjuangan Jati iaitu IMR (Islam, Melayu dan institusi Raja) mirip perjuangan Umno.
"Baguslah. Ia adalah bukti bahawa beliau adalah 'kontraktor' Umno dan sama sokong Umno. Dialah parasit dalam PAS selama ini,"

Comments

akmy said…
Kalau betul perjuangan Islam, Melayu dan Raja-raja, ramai yang akan memberi sokongan berupa tenaga, wang ringgit dan idea. Rakyat pun dah benci dengan PAS, tiap kali kena bagi duit derma, semua pemimpin PAS yang kaut, masjid kemana surau kemana, tup tup tambah bini lagi. Duiit derma atas nama syuhada memali dulu tu, merata negeri kutip dalam ceramah, kat Perlis, Kedah, Kelantan, Perak, Selangor, Pahang, Johor dan lain-lain. Lepas tolak duit penceramah PAS (duit tambang, hotel, makan, duit saguhati perjuangan Islam, ikut persen dan taraf ustaz) bakinya tak tahu pergi mana. Sebab tu PAS kini jadi bercelaru sebab makan duit anak yatim, yang mereka sendiri istihar syuhada, ibarat makan duit darah. Kaki khalwat pun boleh diangkat sebagai pemnimpin.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana