Tu Dia....Abdul Aziz Tawar Diri Jadi Calon Pakatan Rakyat

Aziz Bari Boleh pilih yang mana satu mahu parti DAP ker,PKR ker dan PAS.Tak ada masalahnya kalau orang macam ni.1 M nasihat kalau mahu bertanding dikawasan majoriti Melayu atas ticket PAS sure kalah.Baik calon dikawasan ramai cina...mungkin menang atau mungkin kalah.50-50?Jangan haraplah PR dapat menang selesa seperti PRU 12,boleh lupa lah.

Pakar perlembagaan Profesor Dr Abdul Aziz Bari menawarkan diri sebagai calon Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.
Abdul Aziz dipetik menerusi kiriman emailnya kepada The Malaysian Insider sebagai berkata, beliau mahu mengambil bahagian dalam proses politik negara dengan berkhidmat sebagai wakil rakyat.
Saya tidak ghairah untuk menjadi anggota parti namun sistem dua parti yang berkesan membenarkan reformasi dan pentadbiran yang bagus."Maksud saya, seperti mengambil bahagian dalam pemilihan parti, saya hanya mahu menjadi wakil rakyat jika mereka (Pakatan Rakyat) merasakan saya sesuai menjadi calon mereka.Beliau yang mengesahkan menerima tawaran tidak rasmi daripada PAS, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP bagaimanapun berkata, masih terlalu untuk membuat keputusan mengenai mana-mana parti yang akan disertainya.
MASUK DAP LAGI BAGUS AZIZ BARI NI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana