MAHATHIR GUNA TAKTIK LAPUK RAIH UNDI SIMPATI...TANDA TANDA NAMPAK KEKALAHAN

BAGAN DATUK 3 Mei – Dakwaan demi dakwaan yang dibuat Tun Dr. Mahathir Mohamad konon disabotaj bagi menggagalkan usahanya bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) merupakan taktik sama yang pernah digunakan semasa menjadi pemimpin negara dahulu bagi meraih simpati rakyat.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid berkata, taktik serupa dilihat masih terus digunakan calon PKR kerusi Langkawi itu pada PRU-14 ini meskipun pendekatannya sedikit berbeza.

“Itulah taktik yang digunakan orang itu (Dr. Mahathir) dan saya pun dah tidak mahu gelar apapun kepada beliau lagi.

“Kita dulu pernah tertipu dengan taktik yang digunakan oleh beliau semasa masih jadi pemimpin dan taktik sama masih digunakan sekarang tapi pendekatan berbeza,” katanya.

Beliau berkata demikian dalam sidang akhbar selepas Program Jiwa Murni Angkatan Tentera Darat Malaysia (ATM) di Kampung Sungai Sumun, Hutan Melintang dekat sini.

Ahmad Zahid mengulas mengenai dakwaan Dr. Mahathir yang sekali lagi mendakwa disabotaj kali ini oleh Jabatan Kastam Diraja Malaysia dan Jabatan Imigresen di Lapangan Terbang Subang sebaik tiba dari Terengganu, Selasa lalu.

Sebelum itu Dr. Mahathir turut mendakwa pesawat yang sepatut dinaiki beliau ke Langkawi juga disabotaj oleh pihak tertentu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana