Negara Muflis? Itu Hanya Auta Tun Mahathir!

Tan Seng Giaw, bekas pemimpin kanan DAP, sekali lagi tampil dengan kenyataan berani yang bakal membuatkan partinya dan Pakatan panas punggung. Jika sebelum ini beliau mempertahankan bahawa DS Najib Razak tak terlibat dengan skandal 1MDB, kali ini beliau bingkas mempertahankan bahawa negara tidak akan muflis sebagaimana dakwaan Tun Mahathir.

Kata Tan, beliau sendiri hadir ke forum Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) dan membaca laporan mengenai Malaysia, di mana Malaysia berada di kedudukan yang agak tinggi di kalangan negara Asia. Malah katanya, IMF juga menafikan skandal 1MDB akan menyebabkan negara muflis.

Apa lagi Mahathir dan Pakatan nak pusing lepas ini? Semuanya kantoi! Tapi dah memang sifat pembangkang, mereka pastinya akan memutar belit semula dan tak mustahil juga mereka akan tuduh Tan Seng Giaw diberi 'dedak'. Ini sajalah modakl mereka bila tembelang dah pecah!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana