MANIFESTO BN WILAYAH PERSEKUTUAN MESRA RAKYAT

KUALA LUMPUR: Memperbanyakkan parkir bertingkat, terutama di kawasan perumahan antara fokus manifesto Barisan Nasional (BN) Wilayah Persekutuan untuk menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, berkata aku janji itu terkandung dalam manifesto bertemakan ‘Aspirasi rakyat agenda kami’.

Katanya, manifesto BN berkenaan meliputi lima teras iaitu Wilayahku Maju, Wilayahku Sejahtera, Wilayahku Selesa, Wilayahku Aman dan Wilayahku Ceria.

Katanya, pembinaan tambahan 30 kilometer laluan pejalan kaki berbumbung termasuk perhentian bas dan teksi juga akan dibina yang memberi keceriaan dan kesejahteraan kepada rakyat.

“Bagi rakyat Labuan, kita akan membina jambatan menghubungkan Labuan ke Menumbuk, Sabah untuk merancakkan ekonomi dan pembangunan di Labuan.

“Bagi golongan muda mahu kahwin tetapi kurang bajet, jangan risau kerana kita akan menganjurkan majlis perkahwinan berkelompok secara percuma bagi meringankan beban pasangan dan keluarga,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana