ADAKAH KADIR SHEIKH FADZIR AKAN LAWAN MAHATHIR DI LANGKAWI?

Ramai yang terkasima apabila Pesuruhjaya PAS Kedah mengumumkan calon Parlimen Langkawi adalah sahabat dari Gagasan Sejahtera.

Mana tidaknya, ramai yang menantikan penuh debar siapa sebenarnya calon mewakili blok ketiga politik ini untuk menentang calon Pakatan Harapan, Dr Mahathir Mohamad.

Majlis pengumuman yang berlangsung di Kompleks PAS Kedah itu terdiam seketika apabila tiada nama disebut untuk kerusi berkenaan.

Persoalannya, siapakah yang akan diletak oleh mereka sebagai calon menentang Barisan Nasional dan Pakatan Harapan?

Adakah maksud Pesuruhjaya PAS Kedah iaitu “sahabat dari Gagasan Sejahtera” itu membawa maksud Presiden Parti Ikatan Sejahtera Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir?

Sekiranya benar Abdul Kadir bertanding di kerusi Parlimen Langkawi, maka sudah tentu sebuah persaingan sengit bakal berlaku antara tiga blok utama politik Malaysia.

Namun sekiranya PAS mengambil pendekatan untuk tidak bertanding, siapakah calon yang akan mereka bantu serta sokong di Langkawi?

Adakah calon Barisan Nasional atau calon dari DAP yang menggunakan logo PKR nanti? Parlimen Langkawi nampaknya semakin menarik. 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana