Mahathir Bersama DAP Sedang Hancurkan Sebuah Tamadun Melayu Islam

Kebencian masyarakat Cina terhadap Mahathir bukan sahaja dapat dilihat mel;alui percakapan sahaja , malah mereka akan melakukan tindakan untuk melakukan undi rosak terhadap DAP yang mana telah menerima  Mahathir sebagai sebahagian dari  DAP.

Sejarah kekejaman Mahathir tidak dapat mereka lupakan satu ketika dahulu dimana mereka beranggapan itulah sejarah pemerintahan yang “paling kejam” dalam sejarah Negara. Kekejaman dengan dasar kuku besi yang menafikan hak hak rakyat.

Pilihanraya 14 akan dilaksanakan tidak lama lagi, DAP akan menerima impak dari tindakan yang mereka lakukan dengan meneerima Mahathir yang telah menghina masyarakat Cina DAP di Malaysia dalam pelbagai cara yang dialkukan.

Sekatan demi sekatan, perkataan yang penuh dengan hasutan dan kebencian dihamburkan kepada DAP satu ketika dahulu tidak pernah dilupakan oleh mereka. Jadi dalam PRU14 akan datang DAP akan dihukum dengan seberatnya  oleh penyokong mereka sendiri.

Tindakan ini amat tepat dan  betul serta benar. DAP harus diajar oleh penyokong mereka sendiri yang kelihatan  sudah hilang arah politik yang diperjuangkan dengan menerima musuh politik masuk ke dalam kancah politik DAP.

Boleh dikatakan sebahagian besar daripada orang Cina DAP beranggapan kehadiran Mahathir didalam DAP adalah “pembunuh” kesatuan yang ada didalam DAP. Perkara ini telah dapat dilihat bagaimana  ramai pengikut DAP terus menyatakan  bahawa mereka  akan menghukum DAP dengan “undi rosak”.

Atas  perkara ini juga lah Mahathir sanggup menjilat semula apa yang telah diperkatakan olehnya kepada DAP semasa berkuasa satu ketika dahulu dengan menawarkan diri untuk bersama DAP dan seterusnya sanggup melakukan kesalahan perlembagaan pendaftaran PPBM untuk dibubarkan.

Pembubaran PPBM yang akan berlaku sekali gus untuk membenarkan  PPBM menggunakan logo DAP sebagai jalan untuk memujuk  orang Cina DAP tidak melakukan undi rosak. Tetapi ianya  akan menguntungkan DAP dalam penambahan kerusi dengan  tindakan PPBM menggunakan logo DAP, sekali gus mewartakan kerusi yang dipertandingakan calon PPBM adalah hak DAP.

Lihatlah bagaimana orang Melayu seperti Mahathir sanggup menjadi barua  kepada DAP dan mengkhianati orang Melayu seterusnya  jika DAP atau Pakatan menang pilihanraya  maka dasar dasar Malaysian Malaysia akan dilaksanakan sepenuhnya.

Dimasa itu , baru lah kita akan tahu betapa rendah dan tingginya langit ini akibat berpolitik  mengikut nafsu dan tidak menggunakan akal yang waras sehingga hancurnya sebuah pemerintahan Melayu Islam dibumi  dan Negara kepunyaan Melayu.

Demi politik cauvanis Cina DAP dan agenda evangelis radikal Kristian DAP kini.Kaum Cina sanggup membantai kaum Cina sendiri  dengan pelbagi cara. Bagi mereka ini kalilah sahaja peluang terakhir. Selepas PRU14, peluang ini semakin pudar dan tiada lagi peluang secerah ini.

Ini kalilah sahaja bilangan pengundi Cina mampu capai kemuncak bilangannya. Selepas ini, bilangan kemuncak pengundi kaum mereka berbanding dengan keseluruhan bilangan pengundi akan susut atas faktor demografik.

Maka dengan pelbagai cara mereka terpaksa berjuang demi merampas politik Tanah Air kita. Mereka sanggup jilat ludah mereka yang lalu. Kalau dahulu Mahathirlah orang yang dicaci sumpah seranah, kini Mahathir pula orang yang dijaja merata cerok.

Maka, jika ada mana-mana orang Cina yang dilihat masih menegur dan tidak senang dengan Mahathir – orang Cina ini akan di”bunuh” hancur dal;am politik. Sikap DAP ini amat terkenal dalam sistem pemerintahan mereka yang amat mementingkan kesetiaan kepada sokongan parti.,

Bagi mereka agenda parti mesti diperjuangkan walaupun memakan masa puluhan tahun dan  akan menggunakan apa juga kaedah . Bagi mereka perkara paling penting ialah keberhasilan agenda yang akan memertabatkan  bangsa Cina DAP dan dapat menjajah  sebuah Negara dimana orang Melayu sendiri meyerahkannya.

Justeru itu orang Melayu harus sedar, sekali tersilap langkah  dan sekali melangkah bersama Mahathir  bermakna  anda telah dan sedang cuba meyerahkan dasar islam dalam Negara ini kepada bukan Islam untuk anda dijadikan sebagai  minority yang hanya mampu melihat sahaja setiap perkara dan hak anda dirampas .

Sebagai DAP Mahathir adalah musuh politik orang Melayu dan boleh dianggap sebagai pengkhianat kepada  bangsa Melayu dan Islam. Jadi sebelum terlambat undurkan kaki anda kebelakang semula sebelum ratusan tahun dan anak cucu kita dimasa akan datang mempunyai masa depan yang gemilang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana