Isu Air: Azmin Ali Tak Habis-Habis Menipu!

Kalau dah nama Bapa Segala Penipu, si Azmin ni ada sahaja yang nak dikelentongnya berhubung krisis air di Selangor. Tak habis-habis si Azmin nak salahkan SPLASH, kononnya SPLASH bukan milik kerajaan negeri.

Woiii Azmin, tak nak cakap ke siapa pemilik syarikat Sweetwater Alliance yang pegang saham 30% dalam SPLASH? Tak nak bagi tahu apa perhubungan pemilik itu dengan PKR?

Nak nampak lagi bodoh, siap panggil KSU KETTHA lawat tengok kapasiti takungan empangan. Isunya sekarang bekalan air terawat, bukan air mentah tak dirawat!!! Azmin oh Azmin!
Yang penting si Azmin, Menteri Besar badut PKR ni berani cakap kerajaan negeri tak jamin masalah gangguan bekalan air tidak berulang.

Apa maksudnya tu? Hahaha sekali lagi lah rakyat menderita, peniaga rugi beribu ringgit sebab bisnes tak jalan tak ada air. Si Azmin ni nak ‘lepas tangan’ je nanti. Tengoklah.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment