Tun M mula cari helah

Top dog Pakatan, Tun M mendakwa BN akan menggunakan pelbagai cara untuk memastikan pembangkang kalah pada PRU14. Dia menuduh BN akan menggunakan kakitangan dan agensi kerajaan untuk menang lagi.

Untuk menguatkan hujah penipuan Tun M itu, dia telah memberikan 7 strategi yang kononnya akan digunakan BN pada PRU14 kelak termasuklah memanupulasi SPR , rasuah pengundi, mengugut kakitangan kerajaan dan menyekat dana untuk pembangkang.

Malangnya, kebanyakan tuduhan oleh Tun M telah pun dibangkitkan oleh pembangkang ketika zaman Tun menjadi PM. Dia sedang membuka pekung sendiri. Ketika zamannya, sistem demokrasi seperti sudah mati kerana dia mentadbir negara secara kuku besi.

Sesiapa saja yang menentangnya terutama pemimpin pembangkang akan ditangkap dan dipenjara tanpa dibicara. Tun M menyalahguna Akta ISA untuk membinasakan musuh-musuh politiknya.
Mungkin Tun M sedar Pakatan tidak mungkin menang PRU14 lalu mencari helah agar penyokon pembangkang tidak menyalahkannya. Sejak dia terlibat dalam banyak kontroversi termasuk konflik dengan DYMM Sultan Selangor, penyokong Pakatan mula meragui adakah kehadiran Tun M satu anugerah atau beban buat Pakatan.

#TolakPakatanPRU14

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana