CAKAP KOSONG BOLEH LAH!!!!! FUZIAH SALLEH NAK LAWAN NAJIB,SILAKAN!

PUCHONG 22 November 2017- Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh tak perlu tangguh lagi jika merasakan dirinya di takuti oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib sekiranya bertanding di Pekan.

Oleh itu, Fuziah perlu menyatakan secara jelas kesanggupannya untuk meninggalkan kawasan pilihanrya yang dimenanginya walaupun beliau masih dikehendaki oleh pucuk pemimpin untuk bertanding di Parlimen Kuantan.

Fuziah tak usah main wayang daun sekiranya benar tahu rahsia besar yang mampu menggungat kedudukan Najib sebagai wakil rakyat, di Parlimen itu.

Kata Fuziah, Najib takut kalau saya bertanding Pekan, saya tahu berkenaan 18,000 jumlah pengundi, di sana dan saya tahu berkenaan isu pengundi Pekan.

Sekiranya benar tahu rahsia seperti dakwaan beliau ,tidak mustahil ramai orang pembangkang cabar beliau agar bertanding di Pekan berdepan dengan Najib,manakala orang UMNO terutama di Pekan,’tak cukup telapak tangan padang bola akan ditadahkan.

Katanya lagi,Walau apapun, saya akan pertahankan Kuantan dan kalau (parti) tukar saya pun, saya lebih berminat di Pekan,” katanya kepada pemberita di Parlimen.

Kalau berani jangan beralasan sila minta dengan pucuk pimpinan parti untuk bertanding di Pekan dan rasanya pihak pucuk kepimpinan tidak akan menghalang.

Selepas Azmin Ali secara sinis menyatakan nak bertanding di Pekan, kini Fuziah pula,selepas ini Rafizi pula agaknya.

Kalau rasa kuat dan berani jangan cakap lebih,silakan Fuziah tinggalkan Kuantan pada PRU ke-14 ,kalau tidak,’ dia adalah manusia bacul dalam pembangkang.

Lynas yang dia bantah dahulu tak pula larang anak tempatan bekerja di situ..kan kau juga kata bahaya..Bohong je lebih…

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana