#MAHATHIRNASIHATMAHATHIR: DALAM AL-QURAN TAKDE AJAR PASAL DEMONSTRASI!!

MACAM yang selalu kita cakapkan tentang Mahathir, dia adalah seorang pengamal matlamat menghalalkan cara.  Ini orang yang dulu selalu cakap PAS macam itu, tapi sebenarnya dia maksudkan dirinya sendiri.

Cakap pasal demonstrasi, ia adalah Mahathir juga yang mengajarkan para pelajar universiti pada tahun 2014 bahawa dalam Al-Quran tidak ada disebut pasal demontrasi tapi akhirnya Mahathir menjadi pelopor demonstrasi bila benda itu sesuai dengan matlamatnya.

Al-Quran pun Mahathir sanggup diketepikannya kalau ada untung pada dia.  Tengok cerita pasal demonstrasi ni saja cukuplah, apa dulu dia cakap dan apa sekarang dia buat?  Al-Quran tak berubah, yang berubah hanya Mahathir.

Kata macainya, Mahathir sudah U-turn banyak benda, apa beza U-turn pasal yang ini (demonstrasi)?  Tapi itulah, cakap dengan macai ni buang masa saja, bukan faham apa benda.

Ini untuk rakyat yang lainlah agar fahamkan betul-betul Mahathir ini macam mana.  Apa yang keluar dari mulut Mahathir, asal ada untung pada dia saja dia sebutlah.  Bila dah takde untung, dia boleh tukar macam itu saja walaupun yang dipetik itu ayat dari Al-Quran.

Hal ini termasuklah semua benda pun, sehingga diakhirnya tidak ada apa yang keluar dari mulut Mahathir ini boleh dipakai.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana