JIKA TIADA NAJIB, SAMPAI KIAMAT KITA TAK TAHU MAHATHIR ADA SKANDAL

RCI Forex yang berakhir semalam berjaya mencapai objektif utamanya – mengesahkan pada satu masa memang wang rakyat berjumlah RM 32 billion (RM 90 billion – RM 100 billion nilai pada hari ini) telah lesap tanpa ada peluang untuk mendapatkannya semula.

Kalau takda RCI ni, sampai kiamat pun rakyat tidak akan tahu secara rasmi bahawa wang kita telah lesap sebanyak itu ketika Mahathir menjadi Perdana Menteri. Maklumlah, Mahathir tidak akan mahu perkara-perkara tak baik macam ini, yang berlaku dibawah hidungnya sendiri, sampai kepengetahuan rakyat.

Tindakan Mahathir menghalang maklumat kehilangan wang yang cukup banyak ini dari pengetahuan rakyat, amat menjijikkan. Tidak lain dan tidak bukan memang Mahathir yang menahan maklumat kelesapan wang ini dari terbocor keluar. Kalau Mahathir tak tahan, kita dah tahu lama dulu duit rakyat lesap RM 32 billion secara rasmi, bukan hanya sekarang.

Paling penting, kredibiliti Mahathir untuk menuduh Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai perompak, hilang dengan sendirinya. RM 32 billion yang lesap dibawah pentadbirannya, langsung tidak boleh dibanding dengan hutang 1MDB yang disokong oleh aset-aset yang lebih tinggi nilainya.

Terima kasih Datuk Sri Najib kerana mendedahkan apa yang dulu cuba disenyapkan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana