DULU HINA DAN KUTUK !!!!!SEMAKIN PENING LIHAT POLITIK PEMBANGKANG HARI INI.

Kita sebagai rakyat sangat-sangat keliru dengan permainan politik hari ini, lagi-lagi di dalam pakatan harapan. Dulu kata lain, hari ini kata lain. Dalam hati hendak pilih pembangkang sebab sudah bosan dengan kerajaan kini, kot lah pembangkang boleh mentadbir dengan lebih baik. Konon-kononya la kan.

Tetapi di lihat semakin hari semakin hilang arah tuju. Ini bukan rakyat je keliru nampaknya pakatan harapan sendiri pun masih keliru. Kemelut kekeliruan ini semakin berpanjangan apabila berlaku kerjasama antara Tun Mahathir dan Lim Kit Siang DAP.

Pendirian Tun Mahathir merestui kerjasama bersama DAP tidak masuk akal kerana selama 22 tahun beliau menuduh DAP , Lim Kit Siang sebagai cauvenis, rasis dan antiislam. Beliau juga penyebab Anwar di pecat dan di penjarakan. Tetapi kini pendirian itu berubah, ternyata Tun Mahathir memang jagoh uturn.

Mahathir, Kit Siang dan Anwar masing - masing mempunyai percaturan sendiri, masalah sendiri dan memerlukan antara satu sama lain hanya untuk kepentingan masing-masing saja. Tetapi yang menjadi mangsa politik mereka adalah rakyat!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana