Waspada Muslihat PPBM Untuk Kelirukan Pengundi Melayu

Ketua Pemuda UMNO Johor Bahru, Syaiful Rizal Abd Ghani menggesa rakyat khususnya pengundi muda agar tidak mudah tertipu dan terpedaya dengan gerakan Parti Peribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang kini jelas terburu-buru membentuk jawatankuasa penaja termasuk menubuhkan sayap Armada dan Srikandi di seleruh negara.

Tambahnya, jelas kini dalam tempoh yang singkat, walaupun ahli tidak ramai serta penyokong yang tidak jelas, mereka kini membuka pejabat parti di setiap kawasan parlimen malah di Dewan Undangan Negeri (DUN).

“Bukan itu sahaja, malah parti tersebut mencipta logo parti, baju korporat parti, mencipta lagu rasmi parti malah turut merakamkan takbir raya bersama pemimpin tertinggi parti pada Perayaan Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini.

“Saya fikir muslihat ini akan bertujuan mengelirukan pengundi baru, pengundi muda serta ramai pengundi atas pagar yang naif politik kerana PPBM cuba menampilkan imej bahawa mereka adalah parti yang telah bersedia menggantikan UMNO.

“Jika golongan pengundi yang dinyatakan ini tertipu dengan helah PPBM ini, maka undi UMNO akan terjejas dengan teruk pada PRU14 ini,” ujarnya kepada UMNO-Online.

Sehubungan dengan itu, Syaiful mengesa agar pemimpin akar umbi lebih kerap turun padang menerangkan isu-isu semasa, fitnah jahat yang ditabur pembangkang dan dasar-dasar dan pembangunan yang telah dibuat oleh kerajaan BN selama ini.

“Selain menjawap isu kita juga secara berterusan harus mengingatkan pengundi bahawa PPBM tidak mungkin mampu membawa agenda Melayu dan Islam seefektif UMNO kerana persekongkolannya dengan Dap,” tambahnya. -MediaUMNO

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana