TSUNAMI MELAYU BAKAL TUMBANGKAN DAP PRU 14

DAP kini berada dalam keadaan tidak menentu disebabkan fenomena tsunami Melayu termasuk parti PAS dan UMNO sendiri yang sedang menolak parti itu.

Situasi semasa menyaksikan ribuan orang Melayu tekad untuk tidak mempercayai parti DAP yang suatu ketika dahulu berkawan rapat dengan PAS tetapi mengkhianati parti PAS demi politik mereka sendiri.

Fenomena itu berlaku kerana PAS telah memutuskan hubungannya dengan parti DAP dan kini DAP parti musuh utama orang Melayu.

Kini DAP, tidak mendapat kepercayaan orang-orang Melayu dan hanya bergantung harap kepada penyokong tegar DAP untuk meraih sokongan.

Fenomena ini sedang berlaku di seluruh negara. Malah, di seluruh negara, orang-orang Melayu mulai menolak perjuangan DAP.

Gelombang penolakan orang Melayu terhadap DAP sedang berlaku kerana perjuangan parti itu tersasar daripada landasan asal dan demi dinasti Lim.

DAP yang dahulunya berjuang bersama PAS berubah jadi parti yang bela kepentingan individu iaitu demi Dinasti Lim dan bukannya rakyat.

Apa yang berlaku kini defisit kepercayaan orang Melayu terhadap DAP sedang berlaku dengan pantas dan dipercayai, gelombang ini akan bertukar jadi tsunami Melayu yang besar dalam PRU 14 menolak DAP.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana