SEJARAH LORI/TRUCK PENGHASUT CIPTAAN PEMBANGKANG

Trend wayang pacak dengan menggunakan jentera bergerak sering digunakan pihak pembangkang dalam kempen mereka samada dalam musim pilihanraya atau dalam usaha untuk menyebarkan berita palsu dan fitnah kepada masyarakat.

Akan tetapi bila usaha mereka itu hanya ke arah perkara yang tidak baik dan memudharatkan sesuatu perkara mesti ada sahaja musibah atau perkara yang tidak diingini berlaku terhadap lori/truck yang mereka gunakan.

Mereka sebelum ini pernah mengalami beberapa kali kehilangan lori/truck, kerosakan pada komponen enjin, terkandas dan terbenam seolah-olah telah menjadi lumrah kepada pembangkang.

Namun kita tidak tahu lagi dengan nasib Truck Invoke ciptaan Rafizi Ramli yang baru dilancarkan baru-baru ini untuk menabur fitnah dan sebagainya.

Dengar khabar truck pemfitnah Rafizi Ramli berjaya menghasut penduduk sekitar Johor Bharu. Tapi tidak tahu pula sambutan orang Johor dengan penyebaran fitnah Rafizi Ramli?

Diharap Rafizi dan team anak muda lepasan U yang terlibat dalam INVOKE tidak menerima musibah sebagaimana kes-kes yang telah menimpa kenderaan rakan mereka sebelum ini.

Kalau hilang atau rosak mungkin Rafizi Ramli tidak ambil kisah, kerana dana DERMA yang dikutip INVOKE dari jutawan yang menyokong gerakannya bernilai jutaan RM.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana