PASANGAN ANAK BAPA & ANAK SAUDARA INI SANGGUP BERJUANG DEMI SELAMATKAN TUN M

Hidup dalam nostalgia di era pemerintahan Tun M membuatkan Daim Zainudin dan anak saudaranya A Kadir Jasin terus menerus mahu berkhidmat kepada bekas PM ke 4 itu.

Dengan segala kemewahan dan kedudukan yang pernah diterima mereka zaman pemerintahan Tun M selama 22 tahun membuatkan mereka merasakan masa inilah mereka perlu membalas jasa Tun M walaupun mereka tahu tindakan Tun M akan mengundang bahaya kepada negara.

DAIM - Menteri Kewangan/punahsihat ekonomi di bawah pemerintahan diktator. Dapat kekayaan luar biasa melalui jawatan dan kedudukan dalam kerajaan.

A KADIR JASIN - bekas ketua pengarang Kumpulan Akhbar News Strait Times Sdn. Bhd yang mengawal imej Tun M dalam media massa selama 22 tahun.

Kerana TOTOK dan kerana mahu mengekalkan kuasa kroni yang mereka BELA selama ini, mereka sanggup menjatuhkan sesiapa sahaja yang cuba LANGGAR agenda mereka.

Sebab itu kalau kita teliti satu persatu perjalanan hidup mereka pada hari ini, agenda halus mereka dalam strategi propaganda jahat yang ditebarkan melalui media massa pembangkang dan media sosial amat ketara dan tidak pernah putus.

Berhujah dan bercakap sesuka hati tanpa menjaga hati individu yang mereka serang bertujuan cuba mempengaruhi minda rakyat secara terang-terangan.

Pendekatan mereka sungguh berbeza semasa mereka menjadi orang kuat Tun M dalam kerajaan, dimana mereka cakap/tulis berlapik dan menyusun strategi supaya tidak menyinggung perasaan semua kaum.

Apa yang paling penting, aktiviti belakang tabir komplot dan kroni mereka tidak terbongkar dan tidak dapat dihidu rakyat jelata pada masa itu.

Sebab itu pada usia senja mereka sekarang ini mereka tidak dapat duduk tenang dan sering dalam keadaan gelisah kerana aktivti mereka selama 30 tahun yang lepas cuba dibongkar satu persatu oleh pemerintahan PM Najib yang bersifat telus dan amat terbuka kepada rakyat.

Tidak mustahil barisan TEAM PUBLISITI & CYBERTROOPER di bawah penyelarasan Daim (duit tak jadi masalah) terpaksa ditubuhkan bagi menangkis serangan dan melakukan propaganda terhadap sesuatu isu untuk membangkitkan persepsi buruk kepada kerajaan dan kepimpinan negara.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana