Ini Dia Sebab Muammar Gaddafi Dibunuh Amerika Syarikat !!! Menyesal tak sudah Rakyat Libya Sekarang !!!

Gaddafi mengoyak kulit depan Piagam PBB semasa memberi ucapan di hadapan pemimpin-pemimpin dunia. Kemudian kertas itu dibaling ke podium ke arah pemimpin kuasa besar dunia yang telah sekian lama mencabuli matlamat kewujudan badan dunia itu. Demikian hinanya pemimpin-pemimpin yang bersekongkol dengan AS atas nama PBB untuk menindas negara-negara kuasa kecil dan miskin.

Podium PBB adalah premis yang penuh hormat dan mulia. Podium itu juga menjadi pentas sandiwara kuasa besar menggunakan lesen “membunuh” yang dikeluarkan atas nama Majlis Keselamatan PBB. Maka dunia telah lama hilang kepercayaan dan rasa hormat kepada PBB.

Mengoyak piagam PBB di majlis rasmi PBB memberikan signifikan keruntuhan badan dunia itu dan maruahnya telah dipijak oleh pemimpin negara Islam yang berani dan radikal. Belum pernah dalam sejarah PBB pemimpin sebuah negara mengoyak piagam dan mencampakkan kepada pemimpin dunia di belakangnya. Sejarah hina PBB akhirnya tercipta biarpun kebanyakan agensi berita Barat melaporkan tindakan itu kurang ajar.

Kita wajar berbangga dan berterima kasih kepada Gaddafi yang berani bertindak “kurang ajar” demi menyedarkan pemimpin kuasa besar yang mendominasi PBB. Gaddafi sebenarnya melangsungkan kritikan keras Dr. Mahathir enam tahun lalu. Gaddafi tentunya tidak berhasrat untuk pergi makan angin ke New York buat kali pertama sejak memerintah Libya 40 tahun lalu. Gaddafi memulaukan PBB kerana badan dunia itu dipimpin oleh kuasa besar besar yang tidak prihatin kepada negara-negara kuasa kecil.

Baca Lagi Kat Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana