*TAKTIK BARU PPBM: DESAK PEMIMPIN PPBM JAWAB SKANDAL SELEPAS TU BUAT PENGAKUAN KONONNYA UMNO BAYAR!*

Taktik ini mudah dibaca. Sejak polemik pemimpin PPBM keluar parti dan gaduh sesama sendiri maka kaedah populis perlu sentiasa buat. Kali ini PPBM menggunakan kaedah dari sayapnya Armada.

PPBM ni kadang terlebih lawak. Pelantikan Exco Armada oleh Syed Saddiq telah diumum pada 8 Januari 2017.Senarai Exco adalah seperti berikut.

http://www.tv14.my/2017/…/08/senarai-kepimpinan-armada-ppbm/#

Itupun sehingga sekarang macai PPBM kata para pemimpin PPBM yang dilantik adalah agen UMNO. Mereka lantik, mereka gaduh, mereka keluar .. dan agen UMNO.
Seorang dari Exco yang dilantik Syed Saddiq itu pada 8 Januari 2017 iaitu ialah Muhammad Hafiz Azhar, 29 seorang aktivis yang mengetuai Biro Keselamatan ARMADA PPBM telah memulakan gerakan itu.

Semalam 10 Jun 2017 (Sabtu) Hafiz dan beberapa pengikutnya mengadakan sidang media untuk mendesak pemimpin PPBM menjawab isu semasa berkenaan kekayaan luar biasa anak-anak Mahathir Pengerusi PPBM dan Skandal Seks Tan Sri Muhyiddin Presiden PPBM dengan isteri orang Nika Gee.

Para macai PPBM kata ini semua agen UMNO dari dalam. Mereka menyebarkan mesej ini. Wal hal semua tahu dari Mahathir, Muhyiddin, Mukhriz dan 90 % yang lain termasuk Hafiz Azhar adalah bekas ahli UMNO yang keluar kecewa menubuhkan PPBM.

PPBM tunjukkan Sendiri gaduh sendiri protes yang salah UMNO. Nanti drama seterusnya ialah pengakuan bahawa mereka ini diupah oleh UMNO. Sedangkan UMNO tak pedulipun mereka selepas dikhianati.

Sebenarnya PPBM tahu akan lebih ramai dari pemimpin dan ahli PPBM bakal keluar parti. Pelbagai isu juga akan muncul. Jadi Armada diarah untuk melakukan cara ini untuk mengaburi kemelut PPBM sekarang.

Jadi janganlah percaya. Sekalipun mereka bergaduh sesama sendiri itu hanyalah perebutan dedak dikalangan mereka. Akan ada lagi sidang media dari pemimpin PPBM selepas ini.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment