Sama Dengan Madey...Ayahnya...Tak Boleh Bersuara...Macam Mana Lagi Masih Sokong

Amalan diktator yang diamalkan oleh atok tua srpanjang 22 tahun memerintah terus diamalkan dalam memerintah parti barunya. Ahli2 tidak boleh buka mulut untuk bertanya apa2 sebaliknya hanya dibenarkan angguk2 sahaja.

Yang buka mulut bertanya itu ini akan menerima padah sama ada dipecat atau dilabel sebagai agen UMNO.

Kalaulah dikata ramai ahli PPBM adalah agen UMNO maka berapa ramai ahli PPBM yang benar2 ahli tulen?

Hafiz cuma bertanya dan minta penjelasan tentang kemelut yg hangat diperkatakan iaitu dari mana hasil kekayaan Madey dan anak2nya sehingga boleh mencapai tahap jutawan dan billionaire. Begitu juga dia minta penjelasan mengenai kes Midin dan Nika.

Jika kekayaan Madey dan anak2nya diperolehi melalui cara yang sah apa salahnya beri penjelasan supaya orang faham dan tidak mempertikai lagi. Begitu juga dengan skandal Midin dgn Nika, jika fitnah buktikan ia adalah fitnah. Jika benar .... faham2 lah apa yang patut dilakukan.

Madey pernah berkata bila DS Najib tidak menjawab fitnah oleh pembangkang bermakna ia adalah benar. Macai2 sering mendesak DS Najib menjawab segala tuduhan terhadapnya. Kenapa macai2 tidak mendesak Madey menjawab tuduhan2 terhadapnya. Dan Madey sendiri tidak menjawab segala tuduhan terhadapnya. Adakah tuduhan2 terhadapnya benar belaka?

Di mana amalan demokrasi yang dilaung2kan apabila ada yang bertanya tetapi yg bertanya diambil tindakan seperti dipecat dari jawatan atau ahli parti.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana