RM9.5 Juta – Betapa Rendahnya Tahap IQ Pembangkang

Kita hairan kerana masih ada puak-puak dalam negara Malaysia ini yang masih mahu percaya dengan laporan blog Sarawak Report (SR) yang terkenal dengan pembohongan dan putar belitnya.

Kita tidak terkejut jika mereka itu adalah puak pembangkang kerana mereka ini ibarat lalat yang akan mengerumuni apa sahaja sampah yang boleh dijadikan bahan politik murahan mereka. Dan SR adalah salah satu sumber bertahap sampah yang akan digunakan untuk cubaan memburuk-burukkan PM Najib Razak.

SR juga telah memfitnah beliau dan isterinya, DS Rosmah Mansor.

Dan sebelum ini, sebuah firma keselamatan siber antarabangsa, Protection Group International (PGI) telah membuat siasatan yang mendedahkan bukti jelas kecurian sistematik data sulit syarikat oleh Xavier Andre Justo sebelum meninggalkan PetroSaudi.Analisis itu menunjukkan bahawa data yang diguna oleh Sarawak Report telah diubah selepas ia dicuri dari PetroSaudi.

“Semua siasatan kami telah dijalankan setakat ini menjuruskan saya untuk mengatakan bahawa, dari kedua-dua perspektif forensik dan pakar, maklumat [berkaitan dengan isu ini] yang disiarkan di Internet dan kepada mereka yang ingin membuat kesimpulan daripadanya, ia boleh dianggap tidak selamat dan tidak boleh dipercayai“

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL