DINASTI LIM: Lim Guan Eng warisi gelaran diktator

Tidak mengejutkan apabila Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dilaporkan memegang 13 jawatan utama di negeri itu kerana dia bakal mewarisi gelaran diktator daripada bapanya, Lim Kit Siang dalam usaha mengukuhkan lagi Dinasti Lim.

Selain ADUN Air Putih, Ahli Parlimen Bagan dan Ketua Menteri, Guan Eng juga memegang jawatan dalam 12 syarikat/ badan berkaitan kerajaan negeri bagi memastikan tiada tentangan dalam pentadbirannya.

Ada ura-ura bapanya Kit Siang akan bertanding di Pulau Pinang pada pilihan raya umum akan datang bagi memastikan pengaruh Dinasti Lim tidak tergugat, Sememangnya dua beranak ini tamak kuasa.

Lihat saja apa yang mereka telah lakukan kepada pemimpin DAP yang menentang. Antaranya Ahli Parlimen Kepong, Dr Tan Seng Giaw, bekas Pengerusi DAP Johor, Dr Boo Cheng Hau, bekas Pengerusi DAP Melaka, Goh Leong San dan bekas Pengerusi DAP Kedah, Lee Guan Aik.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana