CNN pecat pengacara program hina Trump

Stesen televisyen CNN bertindak memecat pelakon komedi, Kathy Griffin daripada menjadi pengacara program tahun baharu gara-gara bergambar dengan memegang replika kepala menyerupai Presiden Amerika Syarikat (AS), Donald Trump dalam keadaan berlumuran darah.

Rangkaian televisyen itu mengumumkan penamatan khidmat Griffin selepas orang ramai mengkritik gambar berkenaan sebagai menjijikkan selain menyakitkan hati.

Griffin memuat naik rakaman memohon maaf di internet pada Selasa lalu selepas menerima kecaman daripada anggota Parti Demokrat dan Republikan termasuk Trump sendiri.

“Kathy Griffin sepatutnya malu dengan diri sendiri. Anak saya ter­utamanya anak lelaki yang berusia 11 tahun, Barron amat sedih melihat gambar ini. Jelik!” kata Trump di Twitter.

Berikutan itu, Perkhidmatan Rahsia AS telah membuka siasatan ke atas tindakan Griffin yang memuat naik gambar replika menyerupai wajah Trump untuk memastikan kese­lamatan Presiden berkenaan.

Griffin, 56, yang pernah memenangi­ Anugerah Emmy sebanyak dua kali selain muncul sebagai hos dalam rancangan Malam Tahun Baru sejak tahun 2007 yang disiarkan dari Times Square, New York bersama Anderson Cooper.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana