Amerika Syarikat Jahat Dalam Semua Hal Kecuali Bab 1MDB

Tatkala US buat kem tahanan tanpa bicara di Guantanamo Bay untuk lawan pengganas, dia kata itu agenda jahat yahudi untuk tindas orang Islam.
Apabila US serang Iraq dan Libya dia sendiri kata US palsukan bukti MWD. Mahathir kata sandiwara bila US bagi bukti-bukti 9/11 diserang oleh pengganas Islam, tangkap dan hukum yang terbabit. Dia buat seminar bahawa teori WTC terbabit diserang oleh US sendiri.

Bila US sokong reformasi dan kata Anwar Ibrahim mangsa politik, beliau kata agenda US mahu jatuhkan kepimpinan Islam di Malaysia. Beliau sendiri anggap US penjenayah perang.

Namun anehnya bila US buat kenyataan mengenai 1MDB dia bukan sahaja percaya, malah menjaja ke seluruh negara menyatakan Najib Razak sah bersalah.

Sedangkan dia telah beberapa kali mengakui dia tidak ada bukti Najib Razak seleweng wang 1MDB. Malah, 1MDB sendiri kata duit mereka tidak hilang. Mahathir tetap kata US betul.

Namun itulah Mahathir! Matlamat menjatuhkan Najib Razak menghalalkan apa sahaja cara.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana