IMEJ KJ PENARIK ANAK MUDA SERTAI UMNO

Pertambahan anak muda untuk bersama dengan perjuangan UMNO didorong oleh penjenamaan serta keyakinan terhadap pimpinan parti itu.

Selain itu imej dan ketrampilan Ketua Pemudanya, Khairy Jamaluddin Abu Bakar (KJ) juga memainkan peranan penting serta menjadi berkemungkinan tarikan utama golongan berkenaan.

Penganalisis politik, Prof Madya Dr Sivamurugan Pandian berpendapat golongan belia kini melihat perubahan besar dalam parti itu yang bersedia menerima mereka sekaligus menyuntik semangat mereka untuk bergiat aktif.

“Saya juga melihat perubahan interaksi dengan generasi muda serta isu terkini yang perlu mengambil kira pandangan mereka.

“Selain itu belia mahukan pemimpin yang memahami mereka dan penjenamaan oleh KJ di peringkat pergerakan Pemuda dilihat serasi dengan generasi ini,” lapor Sinar Online, Jumaat.

Sebelum ini Setiausaha Kerja UMNO, Datuk Ab Rauf Yusof dilaporkan berkata terdapat pertambahan bilangan anak muda bersama dengan perjuangan parti itu.

Sehingga 30 November tahun lalu, parti itu mencatatkan jumlah keahlian seramai 3,573,719 orang, di 21,653 cawangan di seluruh negara.

Tegas Sivamurugan, parti-parti politik di Malaysia kini sedar kepentingan anak muda untuk mengundi mereka pada PRU akan datang.

“Jika UMNO menunjukkan jumlah keahlian tersebut, bermakna usaha yang banyak telah dilakukan dengan program dan aktiviti dalam usaha menarik golongan belia menyertai parti itu,” katanya lagi.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana