BANGGANG SUNGGUH KHALID SAMAD NI!!!!! RUU 355: Amanah dakwa Najib hilang pengaruh BN

Orang macam ini tidak boleh pakai cakap....bab kata orang lain boleh lah tetapi Si Khalid Samad inilah yang menentang sebenar RUU 355 ini.Manusia yang bertopengkan DAP.Bab membidas dan tunjuk kesalahan orang lain cepat.Dasar manusia Busuk perangai.

Amanah mendakwa penarikan diri kerajaan daripada membentangkan Rang Undang-Undang (RUU) Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) (Pindaan) 2016, adalah kegagalan Datuk Seri Najib Razak menyatukan parti komponen Barisan Nasional (BN) dalam rancangannya untuk mendapatkan sokongan orang Melayu.
 
Pengarah Komunikasinya, Khalid Samad berkata, ia adalah 'petanda' bahawa Pengerusi BN itu sudah hilang keyakinan dan pengaruh di dalam gabungan kerajaan itu.
 
"Saya menganggap barisan parti-parti anggota BN semua telah menolak cadangan Datuk Seri Najib dan ini akan menyebabkan dia terpaksa menarik balik cadangan dan rancangan yang asal untuk kerajaan untuk membawa usul berkenaan. 
 
"Ini mungkin satu pentanda yang Datuk Seri Najib telah hilang keyakinan dan pengaruh di dalam BN itu sendiri dan itulah sebabnya strategi yang telah ditetapkan beliau tidak berjaya,"katanya 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana