Yang dah nampak pasti tak akan sokong .....Yang Sokong PAN,PKR dan Bersatu Bermakna Beri Kemenangan Kepada DAP

Orang yang otak serta hatinya masih belum hitam legam pasti ada cahaya putih yang mampu dicerahkan. Orang seperti ini masih boleh melihat bukan hanya melihat dengan mata kasar tetapi dengan mata hati. Tetapi kalau yang sudah hitam legam ibarat curah air seliter di telingan kiri maka seliter jugalah keluar air itu dari telinga kanan.

Bukan setakat itu je malah ulama2 dan ustaz2 yang dulu mereka sanjung dan junjung tinggi sampai ke langit bukan setakat disindir malah diludah, dihina, dikeji dan dimaki pada hari ini bila sudah tidak mahu bertuhankan DAP lagi.

Lihatlah bagaimana khadam2 dan hamba2 abdi DAP membangsatkan Hadi Awang dan seluruh pemimpin serta ahli2 PAS. Kini mereka menjunjung tinggi kalipah2 DAP. Betapa hinanya Presiden dan pemimpin2 serta ahli PAS ketika ini yang diinjak2 oleh bekas ahli dan penyokong fanatik mereka. 18 orang profesional PAS dulu sekarang sudah jadi tukang maki dan membangsatkan PAS dan pemimpinnya.

Tak kurang juga yang menikam dan menggunting dari dalam PAS sendiri. Hati mereka2 ini adalah hati DAP .... hanya jubah dan baju yang dipakai adalah jubah dan baju PAS.

Tak taulah apa muslihat musang2 berjanggut ini yang kelakuannya lebih sudu dari kuah. bercakap, bertempik dan mengarut lebih dari presiden PAS sendiri. Mungkin dia takut termakan bai'ahnya sendiri yang diucap tanpa guna akan fikiran yang mempertaruhkan isteri dan isteri2 sebagai bahan cagaran.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment