Madey Sanggup Lakukan APa Saja....Umur Semakin Penghujung Buat Lah Amal Ibadat

Presiden gabungan parti pembangkang seperti Mat Sabu PAN, Wan Azizah PKR dan Lim Kit Sian DAP telah menjadikan Mahathir seolah seekor lembu laga. Mereka membiarkan Mahathir bersendirian dan tidak membantu, tetapi memberi galakan dibelakang seolah olah hanya Mahathir sahaja yang mampu melakukan misi jatuhkan Najib dan kuburkan BN..

Seekor lembu laga tua walau pun sehebat mana reputasi kalahkan lawan pada masa lalu akan tumbang walau pun tidak berlaga, tetapi Mahathir tidak sedar bahawa beliau telah pun tewas berpuluh kali.

Mereka bertiga dengan pisau tersembunyi dibelakang bersedia untuk menyembelih lembu laganya apabila tiba ketika yg sesuai.

Manakala Mahathir terbuai ketika zaman kehebatannya tidak sedar dia sendiri telah merosakkan reputasinya dengan cukup teruk sekali dikaca mata rakyat Malaysia khususnya ahli parti berasaskan Melayu dan islam dinegara ini termasuklah akidahnya yang kini mula dipersoalkan oleh sebahagian besar umat islam yg prihatin..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana