Tunggu Saya MENANG Dulu.....Anak MElayu Tergadai Jugak

Lelaki yang sering menjadi tumpuan media berikutan usahanya membantu golongan susah hari ini membidas ahli politik Parti Amanah (PAN) kerana memberi alasan 'tunggu menang' untuk membantu mereka yang susah.

Kuan Chee Heng dalam status dimuatnaik pagi tadi menulis, dia terkejut dengan alasan diberikan ahli partiitu.

"Apabila kawan saya dari Parti OREN ( AMANAH) call saya untuk membantu satu keluarga yang miskin, saya terkejut sungguh. Saya kata perjuangan kamu adalah untuk siapa?

"Mengapa ketua parti kamu tidak membantu dan kamu terpaksa minta bantuan kami? Jawab nya PARTI AKU BELUM MENANG BESAR LAGI, TUNGGU LAH PARTI AKU MENANG DAN AKU AKAN BANTU MEREKA.

"Yang saya pertikaikan ialah road show sampai jelajah satu Malaysia ada duit, tidur hotel, makan, ceramah sana sini, tetapi satu keluarga miskin Melayu tak dapat di bantu.

Lebih baik buang duit pergi berceramah sana sini tinggal di hotel 5 star, buat function ceramah kat hotel, tapi duit nak susukan ANAK MELAYU TAK ADA. Apa haram menjadah ni? I am totally exasperated. Sorry ANAK MELAYU, kalau kamu nak percayakan depa ini, silakan," tulisnya.

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL