Rayuan Tun Dr Mahathir Minta Rakyat Sertai BERSIH 5 Disambut Dingin Oleh Netizen Read

Hari ini, Pengerusi Parti Cap Bunga Raya telah mengeluarkan video menyeru Rakyat Malaysia untuk bersama-sama turun ke Perhimpunan BERSIH 5. Video terdesak ini terpaksa dilakukan memandangkan tenaga penggerak terbesar BERSIH sebelum ini iaitu ahli-ahli PAS sudah membuat keputusan tidak menyertai BERSIH 5.

Tun Dr Mahathir dalam video berkenaan seperti biasa menggunakan idea Malaysia akan bangkrap. Jika Malaysia tidak bankrap apabila Tun Dr Mahathir menaikkan hutang negara sebanyak dua kali ganda dari 40% kepada 104% untuk nisbah hutang kepada KDNK pada tahun 1986 dalam tempoh 5 tahun beliau berkuasa, bagaimana Malaysia akan bankrap dengan hutang kepada nisbah KDNK sebanyak 54% sekarang?

Rayuan beliau yang dibuat dalam akhbar The Star dipandang sinis dan disambut dingin oleh pembaca yang membuat komentar. Rata-ratanya menganggap Tun Dr Mahathir tidak lagi berpengaruh seperti dulu dan mempunyai muslihat tertentu. Malah ada yang menasihatkan beliau untuk menghabiskan masa dengan cucu-cucunya dan melakukan amal ibadat di masjid.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana