PINTU GERBANG SELANGOR RM10 JUTA : APA BEZA SEBELUM DAN SELEPAS?

Bagi yang melalui Lebuhraya Persekutuan setiap hari, pasti akan menyedari pintu gerbang Selangor yang bernilai hampir RM10 juta yang sudah hampir siap. Gambar menunjukkan perbezaannya. Gambar atas adalah pintu gerbang yang lama berwarna kuning manakala pintu gerbang baru berwarna hijau gelap yang telah diubahsuai.

Ada perbezaan ketarakah dari segi binaan dan struktur? Dengan jumlah pembelanjaan hampir RM10 juta digunakan untuk menaik taraf bahagian hadapan binaan dengan menambah baik struktur seperti lampu, sistem elektrik, lanskap, ukiran, reka bentuk, cat baru serta penjagaan gerbang dan kawasan sekitarnya, adakah ianya berbaloi?

Menurut EXCO Selangor, Haniza Talha, gerbang ini kononnya telah ditempah oleh Sultan Selangor dan kosnya telah ditanggung melalui derma. Nama-nama penderma akan diukirkan di pintu tersebut. Saya masih menantikan siapakah penderma budiman serta bodoh yang menderma RM10 juta untuk pengubahsuaian sebegini.

Diubah suai dari : Cucu Tok Selampit

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana