Kenapa DAP dan kuncu2nya berhempas pulas nak jatuhkan DS Najib?

1. Najib naikkan gaji penjawat awam. Perbaiki tangga gaji. Gaji askar. Gaji polis. Naikkan pencen. Majoriti penjawat awam itu Melayu. Sedangkan mereka bercadang nak kurangkan penjawat awam.

2. Najib banyak bantu sekolah pondok dan tahfiz. Itu membantu perkembangan islam. Sedangkan mereka berusaha mengikhtiraf LGBT. Menghina azan. Menghina khutbah Jumaat. Menuduh umat islam membazir air.

3. Najib perbaiki hubungan dengan PAS. Hasilnya PAS kini mulai 'berlembut' setelah lama mengkafirkan UMNO. Tentu mereka tak suka umat islam bersatu dan mengukuhkan ukhwah. Nanti kita tambah kuat. Sukar dikalahkan.

4. Najib perjuangkan hak orang islam di negara luar. Sehingga Malaysia digelar Negara Islam Termaju. Sedangkan mereka berpaksikan Yahudi yg jelas tidak sukakan semua ini.

5. Najib cuba kembalikan harta2 negara yang dulu diswastakan atau didominasi oleh kroni2 tertentu. Najib wujudkan lebih banyak peluang kepada pengusaha2 Melayu. Hasilnya sekarang ramai Melayu mampu jadi sponsor dan membantu orang lain. Tentu mereka marah melihat kuasa monopoli ekonomi tergugat.

6. Najib wujudkan GST. Bermakna semua peniaga dan pengusaha terpaksa mendaftrkan perniagaan. Mereka tidak boleh menipu pendapatan. Tidak boleh mengelak untuk membayar cukai. Dan tidak boleh rembat semua bantuan dan subsisdi yang sepatutnya dinikmati oleh golongan lebih memerlukan.

7. Najib itu pemimpin Melayu dan beragama Islam. Yang pastinya mempertahankan kuasa bangsa Melayu dan kedaulatan Islam di negara tercinta ini. Sedangkan mereka dah lama mengidam nak menaklukinya.

Tepuk dada tanya iman.
Tepuk dahi tanya akal.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana