Isu ni adalah isu paling BODOH untuk dipolitikkan oleh SSTDMM, memBODOHkan diri sendiri dan membuat Tun serta anak-anak billionairenya nampak BODOH serta ZALIM juga.

Tukang masak dan pembantu rumah Tun M antara mereka yang telah ditamatkan perkhidmatan dan kontrak oleh kerajaan.

Tetapi mengapa Tun M mampu untuk membela 30 sampai 40 ekor kuda setiap bulan tetapi tak mampu bayar gaji untuk tukang masuk dan pembantu rumah?

Anak-anak Tun M sekarang masak untuk dia ke?

Kesian sungguh. Jet peribadi pun sendiri mahu bayar. Takde kroni2 nak pinjam FOC lagi.

 Tak pasti sama ada Tun sendiri yang nak jadikan ini isu atau admin SSTDMM sendiri yang sengal mainkan isu ni.. Tapi pada saya, ini isu paling bodoh yang pernah digunakan.

Masa saya bekal pembantu rumah dulu, klien-klien saya dari pelbagai latar-belakang. Ada yang berada, ada yang suami isteri bekerja dan ada-ada sahaja. Mereka tak terima pun elaun pembantu rumah atau elaun tukang masak dari syarikat atau kerajaan.

Boleh je gajikan orang..

Untuk kemampuan yang Tun dan anak-anaknya ada, takkan tukang masak pun tak mampu gajikan. Ya, kerajaan berhentikan la katakan..

Tapi kalau masih diperlukan dan kasihan kepada makcik ni, apa susah, gajikan saja. Mustahil Tun tak berduit.. Malah kalau Tun buat derma kilat kutip sorang seringgit dari penyokong pun masih boleh bayar..

Lagi satu, bukankah ini menunjukkan anak-anak Tun tidak bertanggungjawab..?

Adoii, takkanlah tak mampu nak gajikan untuk mak ayah yang dah besarkan dan beri kemewahan kepada mereka...

Gila anak-anak tak kenang budi...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana