FILIPINA BERI LAMPU HIJAU KEPADA MALAYSIA UNTUK BURU KUMPULAN PENCULIK

Terbaik lah! Memang pandai PM Najib kita ni buat rundingan dgn pemimpin negara luar. Lepas ni mudah sikit lah, pihak berkuasa kita nak selesaikan kes culik. Mudah-mudahan.

Tapi.. jangan ada macai pembangang cipta spekulasi yang Presiden Duterte setuju beri kebenaran kpd Malaysia kerana PM Najib dah gadaikan tanah Sabah kpd Filipina pulak. Admin cakap begini awal2 sebab kita dah tahu sgt dah hati perut macai2 ni macam mana bila tengok PM berunding dgn mana2 pemimpin dunia. Ada jer yg tak kena. Jilake.

Sentap ker cai?
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment