Apa Kena Mengena Hak Orang Asli Dengan Pilihanraya Yg Bersih?

KATA pembangkang dan bekas artis yang menyokong mereka, Bersih adalah pergerakan yang bertujuan menuntut pilihanraya Bersih dan adil.  Bab mana tak adil bila dia sendiri menang 88 kerusi parlimen dan 3 negeri itu, kita biarkanlah dulu tapi katanya diadakan Bersih ni sebab menuntut pilihanraya yang Bersih kan?

Tapi isu hak orang asli dan lesen pembalakan seperti ditunjukkan dalam gambar di atas, apa kaitan dengan pilihanraya yang bersih dan adil?

Itu baru satu, belum kita cerita bahagian pijak gambar pemimpin, buat upacara kematian dan sebagainya, semua ini apa kaitan dengan menuntut pilihanraya yang adil dan bersih?

Sebab itu kita katakan  awal awal lagi, Bersih tidak ada kaitan sama sekali dengan menuntut pilihanraya yang bersih dan adil.  Bersih adalah semata-mata pergerakan terselindung pembangkang untuk menumbangkan kerajaan di atas jalan – tak lebih dan tak kurang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana