Midin Di Pentas PAS, Ramai Lagi Harumanis Di Dalam PAS Nampak Gayanya...MIdin Tak Iklas Jugak Kenapa Tak Masuk PAS?

 Midin nak pujuk rayu kepada PAS...kalau Iklas Midin Dan Kroni MADEY ini kenapa tak Masuk PAS dan menyertai Parti Baru?Ini semuanya politik untuk kepentingan kroni dan Anak Beranak MADEY saja.
Presiden Parti Cap Bunga Raya, TS Muhyiddin Yassin semalam kelihatan bersama-sama dengan sepentas bersama pemimpin-pemimpin PAS. Nampak gayanya PAS masih belum dibersihkan lagi dari kumpulan mangga harumanis, kulit di luar hijau dan isi di dalam oren.

Tidak kelihatan Presiden PAS, DS Haji Hadi Awang yang dikatakan mendapat rawatan di Institut Jantung Negara (IJN). Juga tidak kelihatan Ustaz Nik Abduh Nik Aziz. Cuma yang ada sepentas adalah pemilik seluar dalam putih yang besar.

Perjuangan sebahagian pimpinan PAS kacau bilau. Mereka dikatakan tidak dapat menjalinkan kerjasama dengan PKR dan DAP, apatah lagi dengan PAN. Buktinya dapat dilihat melalui pentadbiran Kerajaan di Selangor dan Pulau Pinang.

Sebaliknya, mereka dapat memberi kerjasama kepada Parti Cap Bunga Raya yang terang-terang tidur sebantal dan menjalinkan kerjasama dengan parti PAN, PKR dan DAP. Politik pembangkang semakin terdesak. Jalinan hubungan politik sesama mereka ibarat Keluarga 69 dan sekadar menjalinkan seks bebas untuk 'one night stand'.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana