BERSIH 5 ada Melayu PKR, PAN dan Pribumi Bersatu (PPBM) untuk diperkudakan!

Sama seperti tahun lepas, PAS buat kenyataan tidak akan turut serta perhimpunan BERSIH tetapi sama ada ahlinya dibenarkan mengikuti secara peribadi belum diputuskan kepimpinan tertinggi PAS lagi. Kenyataan disampaikan oleh Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan dan berkata matlamat BERSIH 5 jauh menyimpang dari perjuangan parti Islam itu.

Bukan ke senang arahan tegas dikeluarkan supaya ahli tidak dibenarkan bersubahat dari buat kenyataan mengelirukan! Maria Chin tak hirau pun sama ada PAS hadir atau tidak memandangkan pengkhianat bangsa Melayu dah ramai di dalam parti PKR, PAN dan PPBM yang akan turun padang. Maka kita tak akan lihat muka-muka Cina di jalanan melainkan Melayu pendokong ideologi komunisme dan LGBT.

Lebih hebat lagi kali ini, Melayu yang bernilai 50 sen seperti yang PERNAH dilabelkan oleh DAP sedang diperkudakan kerana kebodohan mereka dengan berkonvoi di beberapa tempat di negeri masing-masing. Konvoi selama tujuh minggu itu telah dilepaskan secara serentak pada 1 Oktober, daripada lima lokasi lain di lima buah negeri, meliputi 246 bandar, pekan dan kampung.

Kononnya cara begini dapat menemui orang ramai lebih berkesan sambil berbual isu-isu negara berkaitan 1MDB dan mendesak PM berundur dari jawatannya. Strategi menghasut rakyat yang dipegang oleh DAP sejak berzaman kerana mereka tahu masyarakat kampung paling senang diperdayakan. Dengan bantuan Melayu keldai DAP yang makan imbuhan hasil pemberian negara Yahudi, perkara tersebut jadi mudah kerana orang Melayu percaya orang Melayu!

Kumpulan ini bawa obor sebagai simbolik yang akan sampai ke Kuala Lumpur pada 19 November nanti. Dah jadi bingung, obor simbolik sukan ditukar untuk himpunan jalanan dan politik! Orang Melayu sudah hilang malu, apa saja disuruh Cina bangsat ultra kiasu, mereka akan lakukan. Si Cina bertepuk tangan di luar sana melihat pergaduhan Melayu baju kuning dengan Melayu baju merah!

Sedarlah wahai Melayu, perlahan-lahan DAP menerapkan nilai komunisme dan liberalisme dalam jiwa bangsa kita. Pastikan orang Melayu tidak berterusan menjadi hamba kafir harbi!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana