Harap Zuraida Tak ‘Degil’ Macam Pemimpin Lain – Ustaz Khairuddin At-Takiri

SHAH ALAM – Kedegilan Pakatan Harapan untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Besar sebenarnya menjadi punca kekalahan Pas di Sungai Besar.

Tidak puas hati dengan kenyataan Timbalan Pengerusi PKR Selangor, Zuraida Kamaruddin, Ketua Penerangan Dewan Ulamak Pas, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, hasil keputusan pilihan raya yang diperoleh mungkin tidak akan sama seandainya Pas ‎diberi laluan oleh PKR.

“Pakatan Harapan sangat degil untuk bertanding juga di Sungai Besar.‎

“Jika Pas dibiarkan untuk berlawan hanya dgn BN keputusan sudah tentu sahaja berbeza,” katanya ketika dihubungi Sinar Online.

Sebelum ini, Zuraida melahirkan rasa terkilan kerana kedegilan Pas untuk bertanding pada PRK Sungai Besar menyebabkan partinya, PKR‎ kehilangan peluang untuk menawan kerusi Parlimen tersebut.

Zuraida berkata, hasil keputusan pilihan raya yang diperoleh Sabtu lalu mungkin tidak akan sama seandainya Pas memberi laluan kepada PKR meneruskan perjuangan pembangkang di Sungai‎ Besar.‎

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana