Zaidi pemakan dedak kuda DAP!

Setelah bekas Mejar TUDM, Zaidi Ahmad memperhambakan diri kepada parti Cina Bangsat cauvanis DAP, perangkap dipasangnya mengena pula! Zaidi merangkap Pegawai Penerangan kepada Ketua Menteri, Lim Guan Eng. kini berjaya mempengaruhi pemimpin PASMA dan ahlinya supaya turut menyertai DAP.

Pertubuhan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa) adalah sebuah badan NGO yang telah membantu kewujudan Amanah di Pulau Pinang (PP). Malangnya kerapuhan pentadbiran Amanah PP di bawah kepimpinan YB Mujahid, ia kini hampir terkubur ! Bermakna lebih ramai ahli Amanah juga yang akan menyertai DAP.

Ibarat ‘keluar mulut harimau, masuk mulut naga’ , Zaidi akan DIPERKUDAKAN dengan tanggungjawab sebagai balaci DAP UNTUK MERAIH UNDI MELAYU! Itu pilihan hati Zaidi yang bersemangat ingin memecahkan persepsi Melayu yang mendakwa DAP anti-Islam dan anti-Melayu!

Baru berjinak dalam arena politik, jangan terlalu obses kerana DAP tidak pernah ikhlas. Belum tentu ahli cina bangsat DAP akan menyokong usaha Zaidi dan dia akan berdepan kesukaran kerana dasar-dasar dipegang DAP yang tidak langsung mendokong kepentingan Melayu. Hakikat ini sudah TERPAHAT DI MINDA ORANG MELAYU dan sukar diubah!

DAP tidak akan berbaik dengan sesiapa kerana kita tahu ia parti cauvanis, rasis dan kapitalis. Jika tidak, takkan BARISAN ALTERNATIF DAN PAKATAN RAKYAT TERKUBUR!

Ingat, kita tidak mahu dibelenggu di bawah kongkongan DAP seperti parti Amanah, maka teruskan perjuangan menyekat anak bangsa dari terjebak ke kancah politikus DAP Bangsat!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana