SERANG MENYERANG ANTARA PAS DAN AMANAH,TANDA AWAL KEJAYAAN DAP.

Kemelut berterusan antara Pas dengan Parti Amanah Negara (Amanah) dianggap satu kejayaan awal Dap dalam usaha menghuru-harakan parti Pas sekaligus melemahkan parti berkenaan yang tidak bersama di dalam Pakatan Harapan.

Bekas Aktivis Pas, Ustaz Mohd Reeza Kamarudin berkata secara prinsipnya dan secara dasarnya perkara berkenaan ada asasnya setelah hari ini masing-masing dilihat berbalas kenyataan secara terbuka antara satu dengan yang lain khususnya dalam soal tuntutan kerusi yang akan ditandingi pada pilihan raya umum akan datang.

Pas VS Amanah Menurut beliau begitu juga dalam soal keahlian yang mana masing-masing secara tegas dan secara konsisten menyebut mendapat sambutan yang secara jelas memperlihatkan perang terbuka antara kedua-dua parti tersebut.

“Yang untung dan yang akan mendapat keuntungan adalah Dap dan juga PKR…mereka ini berpeluk tubuh melihat gelagat kedua-dua parti tersebut saling serang menyerang dan saling membuat kenyataan sesama mereka.

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL