1MDB Nafi Dakwaan Dan Fitnah Sarawak Report Penyaluran Wang Ke Akaun Peribadi DS....Buruknya Perangai Akbar Ni

Sarawak Report di dalam posting terbarunya, Lihat SiNI, membuat dakwaan dan fitnah terbaru bahawa berlaku penyaluran wang 1MDB ke akaun peribadi Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak. Hanya orang-orang bodoh dan bebal sahaja yang akan percaya apabila seseorang itu ingin melakukan penipuan, wang penipuan akan masuk ke dalam akaun peribadi. Waima pegawai rendah Kerajaan kalau ingin melakukan penipuan mereka akan menggunakan akaun proxy dan bukan akaun personal. Adakah Perdana Menteri terlalu bodoh atau Sarawak Report yang bahlol?

Sejak bila nama Mohd Najib Tun Abdul Razak telah bertukar nama kepada Dato' Seri Mohd Najib bin Hj Adb Razak seperti yang didakwa di dalam posting berkenaan. Adakah nama ini sengaja disalah eja? Kesalahan ejaan adalah perkara biasa untuk mengelakan dari disaman manakala kesalahan ejaan bagi Wall Street Journal (WSJ) adalah sesuatu yang luar biasa. Ini posting penipu paling bebal dalam sejarah!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana