WAN AZIZAH KANTOI DIMALUKAN !

Wan Azizah, Ketua Pembangkang malu besar kali ini. Kononnya, pelaksanaan kabinet bayangan akan dilaksanakan selepas beliau mengadakan perbincangan hati ke hati dengan kepimpinan PR.

Belum apa-apa lagi, DAP sudah tunjuk kuasa menolak cadangan Wan Azizah.
Tindakan DAP menolak cadangan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang ingin menubuhkan kabinet bayangan memperjelaskan hakikat yang selama ini masih kabur dan tidak mahu diakui ramai.

Alasan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng ialah cadangan tersebut langsung tidak praktikal ekoran masalah mencapai kata persetujuan antara ketiga-tiga parti khususnya PAS.

“Selepas pengalaman kita dengan Datuk Seri Abdul Hadi bahawa beliau boleh veto, dia boleh tolak (keputusan) sama sekali, beliau boleh buat keputusan diri sendiri seperti kes hudud yang tiada perbincangan langsung dengan mana-mana pihak saya rasa cadangan (kabinet bayangan PR) adalah tidak praktikal.

“Oleh itu, cadangan tersebut saya rasa susah untuk dilaksanakan, sebab itu pihak kami rasa lebih baik kita ada satu kabinet bayangan untuk setiap parti dan setiap parti akan adakan perbincangan, jadi mekanisme ini telah berubah dan saya rasa benda ini juga akan dipersetujui oleh Ketua Pembangkang,” katanya di Lobi Parlimen.

Baca Lagi Seterus DI SINI

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana