SEKARANG MAT SABU AKUI BUDAYA KAFIR MENGKAFIR SESAMA AHLI PAS SEDANG MENULAR DALAM PAS.....

(1) Dulu PAS kafirkan UMNO. Sekarang PAS kafirkan PAS. Allah bayar cash pada PAS.

(2) Mat Sabu kini akui kafir mengkafir sesama PAS dalam PAS makin berleluasa dan menular..

(3) Mat Sabu cemas dengan fenomena kafir mengkafir dalam PAS, dan menganggapnya sebagai satu budaya negatif yang boleh mendatangkan masalah serius pada PAS dan boleh menjahanamkan PAS..

(4) Mat Sabu kini menasihati ahli2 PAS jangan suka kafirkan ahli PAS yang lain. Kata Mat Sabu: "Kita boleh berhujah, berbeza pandangan tetapi jangan sampai kafirkan satu kumpulan yang lain.

Kah! Kah! Kah!

(5) Bukankah nasihat yang Mat Sabu sedang beri pada ahli PAS yang suka kafirkan orang Islam lain dalam parti itu juga merupakan nasihat yang pernah diberikan UMNO pada PAS ketika PAS dulu mengamalkan budaya mengkafirkan orang Muslim UMNO?

(6) Waktu meraka kafirkan UMNO dulu, mereka tak pula fikirkan ia sebagai budaya negatif yang boleh datangkan masalah kepada masyarakat Melayu/Muslim Malaysia serta boleh menjahanamkan Melayu/Muslim Malaysia..

(7) Bila dah kena batang hidung dan dibayar cash oleh Allah, baru tahu kafir mengkafir ini adalah perosak dan penjahanam..

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL