AKHIRNYA NGA KOR MING TUNDUK KEPADA NAJIB DAN ROSMAH !!!

Nga Kor Ming telah diberi tempoh 48 jam untuk membuang posting fitnahnya ke atas Rosmah dan Najib. Sepatutnya tempoh tersebut berakhir pada jam 4:00 petang tadi (3 jam lalu).

Dan nampaknya, Nga Kor Ming yang sebelum ini bersikap tidak ubah seperti koboi gila mabuk bir dan overdose ubat batuk, telah pun mengeluarkan posting tersebut. Tiada lagi posting mahupun grafik berkenaan di laman muka surat Facebook Nga Kor Ming.

Perkara berkenaan turut disahkan oleh The Malay Mail Online (DI SINI) yang tidak lagi dapat menemui posting asal pada Facebook Nga Kor Ming dan ianya kelihatan telah dihilangkan.

Ingatkan beranilah sangat Nga Kor Ming. Ternyata, tindakan tersebut telah membuktikan Nga Kor Ming sedar, dia telah diserang rasa bersalah.

Kita juga masih menunggu surat permohonan maafnya kepada Perdana Menteri untuk didedahkan yang dirasakan, ia akan berlaku dalam tempoh yang amat terdekat!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana