Kempenlah cara berhemah supaya diredai ALLAH....Jangan pisahkan POLITIK dan AGAMA.

PAS begitu angkuh sekali dalam ceramah-ceramah mereka dalam PRK DUN CEMPAKA dengan terus menghentam BN walaupun BN tidak meletakkan calon. Sebenarnya BN sudah tidak ada kena mengena dlm pertandingan tersebut. Kenapa mahu dihentam BN ? Benar atau tidak benar, BN bukan lawan PAS di DUN CEMPAKA. Sepatutnya mereka lebih fokus kepada perlaksanaan SYIAR ISLAM bersesuaian dengan Parti yang didakwa memperjuangkan ISLAM yang hendak dilaksanakan selepas peninggalan TG Nik Aziz. Calon mereka lebih baik dari calon2 bebas yang bertanding dan dikatakan 'winnible' kerana calon mereka adalah 'IMAM' yang boleh membawa rakyat di DUN CAMPAKA ke arah 'syurga'.

Ingatlah wahai PAS jangan terlalu angkuh, bongkok, sombong dan ikut nafsu dalam berkempen sehingga BN yang tidak berkaitan dan tak 'melawan' pun kamu nak 'pukul'. Islam melarang orang yang tak melawan dipukul. Memang SELURUH DUNIA tau PAS akan menang mudah dalam PRK DUN CEMPAKA tapi janganlah terlalu 'confident'. Ingat, ALLAH benci golongnan manusia yang angkuh. Kuasa ALLAH Maha Besar. Allah boleh menghidup dan mematikan manusia bila2 masa... Entah esok, entah lusa Allah mengambil nyawa salah seorang daripada calon2 tersebut, kitapun tak tahu... Wallahu a'lam.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana