Adegan panas Nora Danish Berpelukan "saya cuma buat atas arahan pengarah,”

Adegan panas Nora Danish Berpelukan "saya cuma buat atas arahan pengarah,”  | arahan pengarah ikut arahan TUHAN ikut tak?? ingat kita orang Islam, yang memberi Rezeki adalah Allah,bukan pengarah.

Kuala Lumpur: “Memang betul saya yang melakonkan adegan itu tetapi sy cuma buat atas arahan pengarah,” kata pelakon popular, Rusdi Ramli mengenai satu adegan panas membabitkan dirinya dgn Nora Danish menerusi filem terbaru, Mencari Cinta.

Menurutnya, apa yg dilakonkan sekadar mengikut arahan pengarah ketika di lokasi penggambaran. Malah, dia mengakui tidak berdepan masalah melakonkan @degan sebagai suami kpd Nora.

Salah satu adegan membabitkan #Rusdi and #Nora berpelukan di atas katil kini menjadi bualan di media sosial terutama selepas ‘trailer’ filem terbabit disiarkan di Youtube baru2 ini. Filem ini dijangka berada di pawagam pada 25 April 2013.

“Saya tidak tahu jika penonton memberi tanggapan adegan itu panas atau sebaliknya. Saya hanya melakonkan watak suami dlm filem ini yg berkahwin atas pilihan keluarga,” katanya ketika dihubungi, semal@m.

Rusdi, 43, berkata, penggambar@n filem genre romantik arahan Shirin Khuzaimi dijalankan awal tahun lalu. Dalam filem terbabit, Rusdi melakonkan watak Razlan sebagai pemuda kampung manakala Nora berasal daripada keluarga di bandar.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana