RUPANYA SEKUTU ALI ABD JALIL ADALAH PEREMPUAN MURTAD YG BERNAMA JULI JALALUDIN..!!

ali Abd Jalil yg bertindak menjadi pelarian di Sweden,rupanya mempunyai rakan sekutu seorang perempuan murtad yg sering mempertikaikan dan menghina agama Islam dan keesaan serta kebesaran Allah SWT.Bukan itu sahaja,malah perempuan murtad itu Juli Jalaludin juga mencabar kekuasaan Allah SWT.
Ali Abd Kalil kini berdepan dakwaan menghina kerabat DiRaja Johor dan Sultan Selangor serta cubaan menghasut rakyat menukar negara kpd negara Republik memut naik status Facebook beliau menunjukkan mereka berdua memang akrab dan mengenali satu sama lain.
Dengan nama Facebook Juli Jalaludin,sekutu Ali Abd Jalil itu sering memuat naik status yg menjurus kpd ketidak puas hati kpd Islam dan Allah SWT.Apabila diamati melalui status Facebook beliau mendapati bahawa beliau seorang yang mengamalkan liberalisme,seorang penyokong LBGT dan seorang murtad.
Siapa yg menaja Ali Abd Jalil ini? Siapa yg mengaturkan perjalanan dan menanggung perbelanjaan ke Sweden dan sara hidup beliau di Sweden? Persoalan ini mungkin terjawab apabila dibuat penelitian terhadap tindak tanduk beliau sebelum melarikan diri ke Sweden..!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana